Sunday, August 7, 2016

Lake Tegernsee

Today my man took me to lake Tegernsee. The sceneries on the way there were straight from a postcard - mountains in the horizon, small mountain villages on the left and right. The weather was amazing, and the lake itself - goddamn. Very, very beautiful. Full of tourists (like me), but beautiful.




We had, simply put it, awesome time. He is an awesome man. I had to come all the way to Germany to find him, but I couldn't be happier that I did. 


*****

Tänään mieheni vei minut Tegernsee-järvelle. Maisemat matkalla sinne olivat kuin suoraan postikortista - vuoret horisontissa, pieniä vuoristokyliä oikealla ja vasemmalla. Sää oli upea, ja järvi itsessään - hittolainen. Erittäin, erittäin kaunis. Täynnä turisteja (kuten minä), mutta kaunis. 

Meillä oli, yksinkertaisesti sanottuna, ihan mahtavaa. Hän on mahtava mies. Minun piti tulla Saksaan saakka löytääkseni hänet, mutta en voisi olla onnellisempi että löysin. 


2 comments:

  1. No todellakin upeita maisemia ja vielä kun seuralainenkin kohdallaan 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo. Ei olis enää voinut olla ihanampi päivä <3

      Delete