Friday, December 8, 2017

Happy birthday!

Happy birthday to me! Today is my 41st birthday. As only is fitting, I ordered myself a birthday present. New pair of shoes, since poor me doesn't have any. Look at these beauties <3


They have a cage in the heel of the shoe, and there is even a tiny bird in that cage. The shoes do weigh a ton :D  And look! Even the package is super cute!!


As it is my birthday, I had also my hairdresser appointment this week. Lashes: check, hair: check, smashing: check :D 


And last but definitely not the least: a big, BIG thank you for all the wonderful people out there. Thank you for the messages, chats, emails, Facebook notes, calls. Thank you for standing next to me, for thinking about me, for holding me up when I'm too weak or tired to do that myself. I would never have made it here without you, and I can never express my gratitude in a way that would be fitting. 


*****

Hyvää syntymäpäivää minulle! Kuten on vain sopivaa, tilasin itselleni syntymäpäivälahjan. Uudet kengät, kun ei minulla raukalla ole yksiäkään. Katsokaa näitä kaunottaria <3 

Niissä on häkki kengän korkona, ja siellä häkissä on jopa pieni lintu. Kengät painavat tosin tonnin :D Ja katsokaa! Jopa paketti on ihan todella söötti!!

Koska on syntymäpäiväni, minulla oli myös kampaaja tällä viikolla. Ripset: kunnossa, hiukset: kunnossa, tyrmäävä: kunnossa :D 

Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä: suuri, SUURI kiitos kaikille teille mahtaville ihmisille. Kiitos viesteistä, tsäteistä, maileista, Facebook viesteistä, soitoista. Kiitos että seisotte tukenani, että ajattelette minua, että pidätte minut pystyssä silloin kun olen itse liian heikko tai väsynyt. En olisi koskaan selvinnyt tänne saakka ilman teitä, enkä voi koskaan kyllin ilmaista kiitollisuuttani. 

2 comments:

  1. Onnea vaan Sini, ihanat kengät ja kaunis olet itsekin.😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitkällä viiveellä isot kiitokset kauniista sanoistasi <3

      Delete