Tuesday, May 30, 2017

Dear universe

Dear universe, today comes exactly one year when I arrived to Germany.

Dear universe, I'm begging and pleading, more than ever, give me a little piece of happiness, joy and good spirits. Give me faith for the future, strength and power to live this storm through. I'm begging and pleading, let this storm calm down as I am so very tired keeping my course straight and I don't know how much longer I can keep on going while waiting the calm waters. I'm begging and pleading, don't let me give up but give me a small sign that there is light at the end of the tunnel. Dear universe, I'm begging and pleading, help me not to be so lonely.

*****

Universumi, tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä kun saavuin Saksaan.

Universumi, pyydän ja rukoilen, hartaammin kuin koskaan, anna minulle pieni palanen onnea, iloa ja hyvää mieltä. Anna minulle uskoa tulevaan, voimaa ja vahvuutta kestää tämä myrsky. Pyydän ja rukoilen, anna myrskyn jo laantua sillä olen niin kovin väsynyt pitämään kurssini suorassa enkä tiedä kauanko enää jaksan odottaa lempeitä vesiä. Pyydän ja rukoilen, älä anna minun luovuttaa vaan anna minulle pieni merkki siitä että tunnelin päässä on valoa. Universumi, pyydän ja rukoilen, auta etten olisi niin kovin yksinäinen.

6 comments:

  1. Voimia jaksamiseen Sini❣Kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa, puhun kokemuksen äänellä.

    ReplyDelete
  2. Älä Sini luovuta, päivä kerrallaan, kyllä se siitä vaikka vaikealta voi nyt tuntuakin, muista mitä kaikkea hyvää Sinulla on, halauksin,P

    ReplyDelete