Monday, November 20, 2017

Movies and nails

I've been going to the movies lately as you all know it's my hobby and living. I've seen the new version of the Murder In The Orient Express, and I have to say I enjoyed it a lot. It was very well made, actors' performances stunning and it didn't have a single thing that hadn't been thought out. The only annoying thing was that in the screening there were a lot of retired people and they couldn't control their bladders so they were going to the toilet all the time, and they moved naturally very slow :D


I also went and saw the Justice League. Unfortunately it sucked really bad. Of course I was still suffering from jet lag on Sunday when I saw it, but I fell asleep in the middle of it, and I NEVER fall asleep when watching movies, not even with the crappiest ones. I have said this before, I'll say it again: making movie without lights doesn't make it dark and gloomy, it just makes it black. If you wanna go dark, you have to go all the way. Take lessons from the series The Killing. Or one of the best movies of all time, Se7en. 


I did also go and buy some Christmas lights. I like the end result. 


And cherry on the cake I made myself new nails over the weekend. Blue for Miss Blue, and blue for Finland's the 100th independence anniversary that's due in few weeks. And of course some diamonds. 


*****

Olen käynyt elokuvissa viime aikoina sillä kuten tiedätte, elokuvat ovat harrastukseni ja työni. Kävin katsomassa uuden version elokuvasta Murha Idän Pikajunassa, ja on sanottava että nautin siitä kovasti. Se oli erittäin hyvin tehty, näyttelijöiden suoritukset häikäiseviä eikä siinä ollut yhden yhtä seikkaa jota ei olisi oltu ajateltu loppuun saakka. Ainoa ärsyttävä asia näytöksessä oli siellä runsain mitoin olevat vanhukset jotka eivät hallinneet rakkojaan ja niinpä he kävivät vessassa ihan koko ajan, ja tottakai liikkuivat todella hitaasti :D 

Kävin myös katsomassa Justice Leaguen. Valitettavasti se oli todella paska. Tottakai kärsin vielä jetlagista sunnuntaina jolloin kävin leffassa, mutta nukahdin kesken elokuvan enkä nukahda KOSKAAN kesken elokuvan, en vaikka se olisi kuinka paska. Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon tämän uudelleen: kun tehdään synkkää elokuvaa, siitä ei tule synkkä vähentämällä valoja, silloin siitä tulee vain pimeä ja musta. Jos haluat synkkää, sinun on tehtävä asiat kunnolla. Ota oppia sarjasta The Killing. Tai yhdestä kaikkien aikojen parhaimmista elokuvista, Sei7semän. 

Kävin myös ostoksilla ja hankin vähän jouluvaloja. Tykkään lopputuloksesta. 

Ja kirsikkana kakun päällä ovat uudet kynnet jotka tein viikonloppuna. Sinistä neiti Siniselle, ja sinistä Suomen tulevan 100:en itsenäisyyspäivän kunniaksi. Ja tottakai vähän timskuja. 


2 comments: